6. 3. 2014

My art - za poslední měsíc

Kresba ve volném čase - spíše takové minutovky na procvičení mých uměleckých schopností..




Tvorba náramku přátelství -  první pokus. V životě jsem tuhle techniku nezkoušela, takže jsem byla docela potěšena, když se mi to docela povedlo. :)




Kaligram - úkol do literatury. Měla jsem vymyslet báseň a poté to zpracovat do obrázku. Pro mě to byl samozřejmě geniální úkol a uctívala jsem učitelku jen za to, že nám ho vůbec dala. Okamžitě jsem věděla, jako báseň zformuluji. Když jsme měli předvádět své výtvory, učitelce se tak líbil, že mi ho sebrala a šla si ho okopírovat a to nemluvím o tom, že jsem jako jediná dostala jedničku.. :D 


(klikni pro zvětšení obrázků)



Prosím nekopíruj, mám autorská práva!!
Misella 

4 komentáře:

Dombabas řekl(a)...

Jéé. Som rada, že aj ty si skúšala náramky. Fakt sa ti podaril. Nuž a to oko je podľa mňa úplne dokonalé. Veľmi sa ti podarilo.

Anonymní řekl(a)...

Ten náramek je vážně povedený! :) Mně nevychází ani klasické proužky :D
•Slečna Postradatelná

Carrie. řekl(a)...

Kreslíš naozaj krásne :) To posledné je veľmi kreatívne a o tom náramku ani nehovorím ;) Máš talent ;)

L. řekl(a)...

Jů kaligram, člověče, o tom jsem od střední neslyšela. :D Ale to oko je nádherné a za tak krátkou dobu nakreslené. :O A to ucho nevyjímaje. :3

Okomentovat

Za každý komentář jsem ráda, děkuji :)