17. 4. 2014

Malé změny

Jak jste si asi všimli, mám nový vzhled. Ti kostlivci už mě trošku štvali :D
Jak se vám líbí? Je lepší než předcházející? - chci vědět váš názor.
Taky se mi povedlo dát na blog playlist. Óó.. jak já jsem teďka spokojená :3 
No, tak co bych ještě řekla..

Líbí? mě to úplně dostalo :D



Mám velikonoční prázdniny, takže nebojte, určitě hodlám něco přidat. Možná článek s mými fotkami, další díl Zatracených nebo bych mohla napsat o filmu, který půjde do kin a já se tak těším, že počítám snad každý den. Já vím, jsem cvok :D - Co byste nejvíc uvítali?

Velikonoce nesnáším!! Kdyby bylo po mém, tak bych ho vůbec neslavila. Nejen, že nás chlapi mlátí po zadcích, ale někteří z nich polévají i vodou. Jo, mám z toho hrůzu -_- 
Jediné plus je, že nemusím do školy + ráda barvím vajíčka, ale to je vedlejší..

Došly mi slova.. 
Mějte se pěkně, drahoušci moji :D


Misella

3 komentáře:

Mrs. Writer řekl(a)...

Nový vzhled se mi moc líbí, hlavně ten playlist je skvělý! :3 Já si ale vždycky zapnu několik blogů najednou a teď - he -, jsem hledala co mi to tady hraje! XD Ale fakt luxus.

Dombabas řekl(a)...

Nový vzhľad je krásny. Rozhodne príjemná zmena.
A tým playlistom si ma vážne dostala. Ja som pozapínala totiž asi zo desať blogov a zrazu niečo začalo hrať. A v tom zmätku som začala hľadať odkiaľ to sakra hrá!! Tak som prepínala ako blbá :-) Ale nabudúce budem vedieť. Je to dobrý nápad.

A z tých tvojich nápadov na články.. Určite pridaj tie svoje fotky :-)

Joss řekl(a)...

Mhm, nový dizajn sa ti skutočne podaril, síce som si toho starého veľa neužila, pretože som akosi nestihla :D
Obrázok je zaujímavý, síce ho asi celkom nechápem, ale pobavil. :D
Veľkú noc, podobne ako ty, veľmi rada nemám, síce u mňa tých polievačov veľa nie je, ale aj tak mi je celý ten veľkonočný pondelok nesympatický a vyškrtla by som ho z kalendára. :D Asi tak, no :D
Áno, s tým plusom súhlasím, nemusím do školy, ale vajíčka som už dlho nemaľovala. :/ Tuším si to na rok znova obnovím, že si nejaké namaľujem. :D

Okomentovat

Za každý komentář jsem ráda, děkuji :)